SERI MAYANGSARI

Kesenian Kuda Kepang & Tarian Jawa. Bertempat di Singapura. Mengadakan latihan mingguan di Balai Raykat Ayer Rajah. Sebarang pertanyaan atau tempahan amatlah dialu-alukan. "Goreng Pisang Goreng Keledek. Kuda Kepang Pandai Gelek."

Thursday, May 24, 2007

Persembahan Amal Di Rumah Tumpangan Warga Tua Darul Shifaa'



Pada 17.03.07 yang lalu, Seri Mayangsari beserta dengan ahli anggota kelab masyarakat Ayer Rajah telah pergi melawat ke rumah Tumpangan Warga Tua Jamiyah (Darul Shifaa') di West Coast.

Rumah yang dihuni oleh 138 warga tua itu amatlah luas dan suasana sekitarannya yang tak ubah seperti rumah sakit awam juga amat menyenangkan...

Kedatangan kami amatlah dinanti-nantikan oleh penghuni disana...

Selain daripada acara-acara menyanyi dan hiburan, pihak kami juga telah menyerahkan cheque untuk rumah itu bagi membeli baju tidur untuk penghuni-penghuni disana. Dianggarkan, mereka memerlukan sekurang-kurangnya, $15,000. Kami juga telah menyerahkan 400 keping sarung bantal.

Suasana meriah, riuh dan penuh dengan hilai tawa juga terselit saat-saat hiba dan keheningan....

Insya-Allah, jika di izinkan Tuhan dan diberi kesempatan, Seri Mayangsari pasti akan kembali lagi ketempat ini bila kesempatan untuk menghiburkan warga-warga emas disana...





























0 Comments:

Post a Comment

<< Home